vafafh

vafa

vafafh

vafa

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درس 1: مطالعه؟ اما من آن را دوست ندارم!

به نظر می رسد یک حالت عاطفی بهینه برای یادگیری وجود دارد - کمی مثبت.

در مورد آن فکر کنید.بهترین آهنگ ها شان مندز

آیا تا به حال یکی از آن روزهایی را داشته اید که به نظر می رسد هیچ چیز درست پیش نمی رود؟ زنگ ساعت شما به صدا در نیامد، بنابراین دیر بیدار شدید، و رفت و آمد شما به دفتر دو برابر بیشتر طول کشید. لیست کارهای شما مملو از کارهایی است که نمی توانید به موقع آنها را به پایان برسانید. و برای تکمیل آن، شما این تمرین احمقانه را دارید که تمام صبح طول می کشد. از قبل احساس عصبانیت می کنی به اتاق.

و حتی اگر موضوع جالب و ارائه جذاب است، نمی توانید تمرکز کنید، نمی توانید اطلاعات جدید را پردازش کنید و انگیزه شما برای یادگیری کم است.

این به این دلیل است که شما اجازه داده اید احساسات شما تمرکز شما را به خود اختصاص دهد.

سپس تصور کنید که در طول استراحت، رئیستان به شما می گوید که به شما ارتقاء می دهد و حقوق قابل توجهی را افزایش می دهد. شما در مورد آن روان هستید، اما هنگامی که دوباره روی صندلی خود در اتاق تمرین نشستید، به احتمال زیاد نمی توانید تمرکز کنید. احساسات مثبت قوی شما کشتی را فرا گرفته است و تمرکز را از چیزی که درست در مقابل شما قرار دارد منحرف می کند.

تحقیق:

تحقیقات نشان داده است که احساسات بر فرآیندهای اصلی درگیر در یادگیری تأثیر می‌گذارند: از تمرکز (معلم چه گفت؟) تا ادراک (این بیهوده به نظر می‌رسد!) تا انگیزه (چرا دارم این کار را انجام می‌دهم؟) تا ایجاد ارتباطات لازم. برای رمزگذاری و بازیابی اطلاعات.طب سنتی و داروها

برای تمرکز - که همانطور که دیدیم، پیش نیاز یادگیری است - احساسات ما باید متعادل باشند. احساسات شدید (اعم از مثبت یا منفی) تمرکز ما را منحرف می کند و توجه ما را از مطالبی که می خواهیم یاد بگیریم یا مشکلی که می خواهیم حل کنیم دور می کند.

  • vafa farokhnezhad
  • ۰
  • ۰

ازدواج کردن سرگرم کننده است - این چیزی است که بعد از "من انجام می دهم" که همیشه یک راهپیمایی نیست.

همانطور که آمار طلاق امروزی نشان می‌دهد، هر زوجی ازدواج موفقی ندارند. اما این نباید شما باشید!

سه چیز مهم در ازدواج احترام، مهربانی و کار گروهی است.

برای داشتن یک ازدواج قوی، شما دو نفر باید فقط برای یکدیگر وقت بگذارید و عشقی را که رابطه خود را بر آن بنا کرده اید به خود یادآوری کنید. حتی اگر زندگی شما شلوغ شود، باید برای همسرتان وقت بگذارید، زیرا این مهم برای ماندگاری عشق شما برای چندین سال است.زبان برنامه نویسی

1. مسئولیت نقش خود در ازدواج را بپذیرید.

"وقتی نقش خود را در رابطه انکار می کنید، بهتر از این نیستید که کودکی در یک جعبه شنی به سمت کودک دیگری شن پرتاب کند. وقتی مسئولیت نقش خود را در ازدواج به عهده بگیرید، تنها در این صورت می توانید با شریک زندگی شما به روشی بالغ و صمیمی." - 

2. موافقت با مخالفت.4

هیچ دو نفری در مورد همه چیز توافق ندارند، و این اشکالی ندارد، اما مهم است که با تفاوت های یکدیگر موافق باشید. -

3. هر چند وقت یکبار کاری شیرین انجام دهید.

زمانی را برای نوشتن یک یادداشت متفکرانه در نظر بگیرید و بگویید که در مورد او چه چیزی را دوست دارید و از او قدردانی می کنید. آن را در کیف یا کیف او بیندازید تا به طور غیرمنتظره ای آن را پیدا کند و روز او را روشن کند.

ترفندوسرگرمی

4. کمی برای خودتان وقت بگذارید.

مردها نیازی به حل یا اصلاح همه چیز ندارند؛ گوش دادن به خودی خود یک هدیه استثنایی است. برای زنان، مهم است که بدانند مردها برای خود به زمان نیاز دارند. با دادن فضایی به او برای کنار زدن و عدم شخصی سازی، به او اجازه می دهید که دوباره با تمایل او به شما و تعهدش به رابطه ارتباط برقرار کنید." 

  • vafa farokhnezhad