vafafh

vafa

vafafh

vafa

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تابستان امسال از طریق Schiphol سفر می کنید؟

 در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.مجله خبری

کمبود شدید کارکنان در Schiphol به این معنی است که هر کسی که از طریق بزرگترین فرودگاه هلند سفر می کند، در معرض خطر صف های طولانی، تاخیر و حتی کنسلی قرار می گیرد. با نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی، تعداد فزاینده ای از مردم در سراسر کشور نگران این هستند که مسائل در Schiphol برای برنامه های سفر آنها چه معنایی دارد. آیا سفری در آینده ای نه چندان دور برنامه ریزی کرده اید؟ در اینجا چیزی است که باید در مورد حقوق مصرف کننده بدانید و چند نکته مهم برای اطمینان از اینکه سفر شما تا حد امکان راحت پیش می رود.

انتظار می رود جمعیت زیادی در طول تابستان در Schiphol حضور داشته باشند

نادیده گرفتن صحنه های آشفته ای که در چند هفته گذشته در Schiphol دیده شده است غیرممکن است. عوامل مختلفی، از جمله همه‌گیری ویروس کرونا و اختلافات بر سر قراردادهای کارگران، فرودگاه را با کمبود کارکنان در پست‌های مختلف مواجه کرده است. این به نوبه خود باعث شده است که بسیاری از مسافران هنگام رفتن به تعطیلات با صف های طولانی چک و امنیتی روبرو شوند.

مدیریت Schiphol در نهایت با اتحادیه های کارگری در مورد حقوق و ساعات کار به توافق رسیده است و فرودگاه نیز از یک طرح چهار مرحله ای رونمایی کرده است که باید فشار کارکنان را در ماه های شلوغ تابستان کاهش دهد. در حالی که این مراحل کمک خواهد کرد، مدیر عامل Schiphol، Dick Benschop تاکید می کند که آنها فوراً تمام مشکلاتی را که فرودگاه با آن مواجه است حل نمی کنند.وبلاگ ساز

بن‌شاپ گفت: «کمبود کارکنان مانند برف زیر آفتاب از بین نمی‌رود» و افزود که صف‌ها احتمالاً در طول تابستان باقی خواهند ماند. مارک هاربرز، وزیر امور زیرساخت‌ها و مدیریت آب نیز به مسافران هشدار داده است که ممکن است پروازها در شلوغ‌ترین فصل‌های تابستان لغو شوند.

  • vafa farokhnezhad
  • ۰
  • ۰

روز 1: خزیدن و جابجایی

زانو زدن راهی مطمئن برای تمرین عضلات پایین شکم است، در حالی که خزیدن خرس می تواند به توانایی کلی ورزشی کمک کند. 15 تکرار حرکت زانو را انجام دهید، سپس خرس را به مدت 30 ثانیه انجام دهید.لینک دانلود بهترین انیمیشن ها

  • برای 3 دور تکرار کنید:
  • زانو زدن: 3 ست 15 تکراری
  • خزیدن خرس: 3 ست 30 ثانیه ای

روز 2: تخته های ضربه ای شانه 5

آن روز پنجم دوباره فرا رسیده است و شما می دانید که باید چه کار کنید. اگر هنوز تمام 10 راند را نگرفته اید، پس باید نزدیک شوید. اگر دارید، یا دوباره 10 را انجام دهید یا با وزنه روی کمرتان امتحان کنید.

روز 3: با بلند کردن پاها وقت گذرانی کنید

بالا بردن پاهای آویزان یک تمرین عالی برای پایین شکم است و اگر قبلاً آن را امتحان نکرده‌اید، امروز روز شماست. 3 ست 15 تکراری را با 30 ثانیه استراحت در میان انجام دهید. اگر می‌توانید بدون مشکل این کارها را انجام دهید، یک دمبل را با نگه داشتن آن بین پاهایتان به مخلوط اضافه کنید. وزنه مچ پا نیز می تواند یک گزینه باشد.

بلند کردن پاهای آویزان: 3 ست 15 تکراری

توجه: بین ست ها 30 ثانیه استراحت کنید.

روز 4: کرانچ وزنی و چرخش ایستاده

برای این کار به توپ پزشکی یا وزنه نیاز دارید. تا جایی که می توانید کرانچ را در 60 ثانیه انجام دهید. سپس با وزنه بایستید و چرخش های ایستاده را برای 60 ثانیه دیگر انجام دهید. بین ست ها یک دقیقه استراحت کنید و این کار را 4 ست تکرار کنید.

روز 5: روز 1، دور 2

باید ببینید در چهار هفته گذشته چقدر پیشرفت کرده اید. بنابراین، به تمرین روز 1 برگردید و دوباره آن را دقیقاً به همان ترتیب انجام دهید. باید دریابید که این بار به همان اندازه که اولین دور رفت و برگشت بود، چالش برانگیز نبود.مسائل زناشویی

  • تری ست: 3 دور
  • بلند کردن پا دراز کشیده: 3 ست 15 تکراری
  • کرانچ تمام بدن: 3 ست 15 تکراری
  • پلانک: 3 ست 30-60 ثانیه ای
  • vafa farokhnezhad