vafafh

vafa

vafafh

vafa

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از تکنیک های یادگیری بصری استفاده کنید: از گلفی استفاده کنید تا انواع نمودارهای ساختاریافته، نمودارهای جریان و موارد دیگر را بررسی کنید و ببینید چه چیزی ممکن است علاقه بصری شما را برانگیزد. اگر این برای شما مفید است، حتی ایده‌های طرح‌ریزی و طرح‌بندی بیشتری، به‌علاوه سازمان‌دهنده‌های گرافیکی، نقشه‌های مفهومی، و طرح‌ها را در Inspiration.com پیدا کنید.سرگرمی آموزشی اخبار 

جریان کار خود را ترسیم کنید: یادگیری اغلب مستلزم کسب دانش در یک توالی خاص است. نقشه‌برداری از جریان کار، یا سازماندهی افکارتان در مورد کارهایی که باید انجام دهید، روشی قدرتمند برای آماده‌سازی خودتان برای تکمیل وظایف یا یادگیری «چگونگی یادگیری» است.

تکنیک های کلامی و شنیداری

خنده: این ممکن است برای جدیت مطالعه مضر به نظر برسد، اما این دقیقاً نکته است: خندیدن بدن را آرام می کند و بدن آرام پذیرای ایده های جدید است.

ایده ها را تحریک کنید: مهم است که در این مورد زیاد فکر نکنید: بازی های قافیه ای انجام دهید، کلمات بیهوده به زبان بیاورید، از روش های تداعی کلمه یا جریان آگاهی استفاده کنید. این تکنیک‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا شما را راحت‌تر کند و شما را برای یادگیری بیشتر پذیرا شود.

طوفان فکری: این یک تکنیک قدیمی است که فعالیت کلامی، نوشتن و همکاری را با هم ترکیب می کند. در حالی که یک نفر می تواند طوفان فکری کند، اما در یک گروه موثرتر است. برای طوفان فکری مؤثر، این قوانین ساده را دنبال کنید: اولاً، ایده هیچ کس را نادیده نگیرید. ثانیا، در حال انجام "ویرایش" نکنید. فقط ابتدا تمام ایده ها را ضبط کنید، سپس بعداً آنها را تشریح کنید. شرکت در طوفان فکری می تواند به ارزیابی عینی و کامل موضوع کمک کند.

یادگیری با اسمز: آی پاد خود را به یک ابزار آموزشی تبدیل کنید: پادکست هایی را پیدا کنید که با شما صحبت می کنند یا مرتبط با آنچه اکنون یاد می گیرید، آنها را آپلود کنید و روی آن بخوابید. به معنای واقعی کلمه. آی پاد خود را زیر بالش خود قرار دهید و موارد دلخواه خود را پخش کنید تا اجازه دهید یک شبه داخل شوند.نکاتی برای تغذیه سالم

ضربان دو گوش: ضربات دو گوش شامل نواختن دو فرکانس خالص به طور همزمان برای تولید امواج آلفا، بتا، دلتا و تتا است که همگی می توانند الهام بخش خواب، آرامش، آرامش، مراقبه، هوشیاری یا تمرکز باشند. ضربان دو گوش اغلب همراه با سایر تمرینات برای تقویت توانایی های "فوق یادگیری" استفاده می شود. این دستگاه ضربان دو گوش آنلاین رایگان را بررسی کنید تا ببینید کدام زنگ ها برای شما کار می کنند.

  • vafa farokhnezhad
  • ۰
  • ۰

1. آن را مخلوط کنید

در بسیاری از موارد، به مخلوط کردن خودآزمایی کمک می کند. فقط روی یک چیز تمرکز نکنید خود را بر روی مفاهیم مختلف تمرین دهید. روانشناسان به این حالت interleaving می گویند.

در واقع، آزمون‌های شما معمولاً دارای سؤالات قاطی می‌شوند. مهمتر از آن، interleaving می تواند به شما کمک کند بهتر یاد بگیرید. اگر یک مفهوم را بارها و بارها تمرین کنید، «توجه شما کاهش می‌یابد زیرا می‌دانید در آینده چه اتفاقی می‌افتد،» سانا توضیح می‌دهد. تمرین خود را مخلوط کنید، و اکنون مفاهیم را از هم جدا کنید. همچنین می‌توانید ببینید که چگونه مفاهیم متفاوت هستند، روندها را شکل می‌دهند یا به روش دیگری با هم هماهنگ می‌شوند.

برای مثال، فرض کنید که در حال یادگیری حجم اشکال مختلف در ریاضی هستید. شما می توانید مشکلات زیادی را روی حجم یک گوه انجام دهید. سپس می توانید به دسته های بیشتری از سؤالات پاسخ دهید که هر مجموعه فقط با یک شکل سروکار دارد. یا می توانید حجم یک مخروط و به دنبال آن یک گوه را بفهمید. در مرحله بعد ممکن است حجم یک نیمه مخروطی یا یک کروی را پیدا کنید. سپس می توانید آنها را کمی بیشتر مخلوط کنید. شما حتی ممکن است در برخی از تمرینات در جمع یا تقسیم مخلوط کنید.جدیدترین اخبار ورزشی

"سعی کنید مشکلات را حل کنید و اطلاعات را به تنهایی به خاطر بیاورید. سپس بررسی کنید که آیا درست می گویید. روانشناسان می گویند تمرین بازیابی یادگیری و حافظه شما را تقویت می کند."

راسون و دیگران از گروه‌هایی از دانشجویان خواستند که هر یک از این رویکردها را امتحان کنند. محققان سال گذشته در Memory & Cognition گزارش دادند، آنهایی که سؤالات تمرینی خود را درمیان گذاشتند، بهتر از گروهی که تمرین تک دسته ای انجام دادند، عمل کردند.آموزشگاه زبان و هنر

یک سال قبل، سانا و دیگران نشان دادند که interleaving می تواند به دانش آموزانی با حافظه کاری قوی و ضعیف کمک کند. حافظه کاری به شما امکان می دهد به یاد بیاورید که در یک فعالیت در کجا هستید، مانند دنبال کردن یک دستور غذا.

  • vafa farokhnezhad